Thursday, May 19, 2011

New product launching....

Wow...new product launching....bestnya. Semua produk sangat2 berkualiti. siapa yang berminat untuk membeli atau join my team can contact me. Tak tahu meniaga??? Tak tahu menjual??? Jangan risau. Akademi Taipan akan membimbing anda. Bayangkan kerja anda sangat mudah. Segala ilmu berniaga diberi percuma. Tiada modal????Itu bukan alasan. Alasannya anda yang tidak mahu. Kalau anda mahu segala masalah & cabaran akan menjadi kecil. Let's join us.....

 To join my team...pleas call/ sms : 0133682663 ( hanim)




 Haa...produk ni sangat sesuai kita jual sempena bulan puasa. So anda boleh jual di ofis anda. Boleh lah jana pendapatan untuk menyambut hari raya. 

 Produk ni menggunkaan Garam Buluh. Garam buluh sangat sesuai untuk mereka yg mempunyai masalah kesihatan. Bagi mereka yang mempunyai masalah kulit kepala, kelumumur & rambut rosak boleh cuba produk baru ini.
  Ini adalah short bra. bagi mereka yg tidak suka guna long bra (beautiful )  boleh lah gunakan short bra untuk membentuk payudara.


Wah...bagus ni sempena menjelang hari raya. Sudah tentu anda nak bagi hamper pada kawan2 & saudara mara kan. so boleh order hamper ni.

Tidak perlu beli diluar. Belilah di kedai anda sendiri untuk collect point ye.

Produk ni boleh digunakan pada tubuh bayi anda. Pasti kulitnya akan halus mulus.

Jika berminat untuk mendapat keterangan lanjut atau berminat menjadi user/pengedar/ usahawan please contact Hanim ok. 0133682663

No comments:

Post a Comment