Thursday, May 26, 2011

Artis & salon....

Hari ni jumpa client kat Wangsa Walk...alhamdulillah now biz smakin rancak. After jumpa client, aku saja jalan2 kat Wangsa Walk. Tak sangka pulak terjmpa Fasha Sandha & Ikram . Rupanya diorang ada shooting. Hrmmm jadi artis pun susah ye...sana sini orang menilai kita. Baik juga diorang ni, artis jumpa peminat lah katakan....
 Ikram
Fasha Sandha

Bagus betul fasha ni.lepas aje posing dia terus promosi salon dia. Memang ada ciri2 usahawan lah fasha ni. Terus dia menghulukan kad biz nyer...hebat hebat. tahniah fasha....

Lepas tu aku terus berjalan jalan & jalan. Aku ternampak bunting 50%. wah aku ni memang orang yang suka mengambil peluang. apa lagi aku terus grab this opportunity. Jeng...jeng.....jeng....
Huhuhuhu....hair service rupanya. Jangan lepaskan segala peluang yg ada depan mata. Buat keputusan & terus grab. Mudahkan orang macam aku ni....lagipun dah lama tak buat hair treatment. Ini pun salah satu penghargaan diri untuk ku selepas penat bekerja...relekss....
Inilah salonnya. Sangat menarik...
sempat lagi posing
Bagusnya service...ada tea lagi.
Huhhh...inilah bilnya. tak pe..lepas ni pulun  lagi cari duit. Ni baru service rambut belum lagi body & face.Yang penting happy & enjoy....

No comments:

Post a Comment